0 0
0
Ново

ДИГИТАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ДОГОВОРИ И АНЕКСИ

№ ЕDOG
Марка: M -FILES
Безплатна доставка в София над 100 лв.
направи запитванеили се свържете с нас на телефон
+ 359 (0) 2 988 79 00
Добави за сравнение Добави в любими
Информация
Сподели в

Пакетни оферти

Описание

M-Files - ДИГИТАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ДОГОВОРИ

Използването на договори, анекси и документи на хартиен носител в множество папки с неправилна индексация създава значителен брой неудобства:

  • голямо количество време за търсене на  документа на хартиен носител
  • липса на отдалечен достъп
  • наличие на много версии на един документ, невъзможност да се определи последната, наличие на клаузи от стари шаблони
  • риск да се работи по различни версии на договор
  • липса на информация кой какви промени е правил по документа
  • използването на хартиен носител значително забавя процесът на одобрение и съгласуване
  • трудност при проследяване на процеса по изпълнение на съгласуване и одобрение на договори
  • всички документи, включително договорите и приложенията  не се намират на едно и също място
  • пропускане на срокове
  • саморъчното подписване генерира разход на време
  • защита на чувствителната юридическа информация от неоторизиран достъп

M-Files решение:

  • Дигитален процес на съгласуване с ясни отговорности и срокове на изпълнение
  • Автоматично известяване за срокове
  • Лесно и бързо намиране на информация
  • Достъпност през мобилни устройства
  • Лесно проследяване на промените и работа винаги с актуални версии
  • Възможност за електронно подписване

Чрез  M-Files осигурявате  ефективен и прозрачен инструмент за автоматизиране на  процеса по създаване и управление на договори.Процесът за дигитално управление на договори  предлага  електронен регистър, достъпен според правата за достъп на всеки служител. Възможността да настройвате автоматични напомняния по имейл и генериране на справки осигурява прозрачност и ефективност на стъпките на всеки етап от процеса. Решението позволява да се следят срокове и валидност на договорите, като софтуерът автоматично изпраща напомняния до отговорните лица. По този начин целият процес ще бъде под ваш контрол.

M-Files:За разлика от традиционните системи за управление на корпоративното съдържание (ECM), документната система M-Files позволява на организациите да управляват информацията и данните си, независимо дали те се намират в системата M-Files или в други бизнес системи и хранилища.Потребителите на системата се възползват както от предлаганите мощни инструменти за търсене, редактиране, споделяне и организиране на информацията, така и от допълнителните предимства, които изкуственият интелект може да предложи по отношение автоматизирането на ключови бизнес процеси.

Ако Ви е необходима повече информация или желаете да заявите демонстрация и тест на решението "Дигитално управление на договори и анекси", моля свържете се с нас!

 

Видео

Ново
направи запитванеили се свържете с нас на телефон
+ 359 (0) 2 988 79 00