0 0
0

Категории Категории

Цена
лв. лв.

Дигитално управление на входяща и изходяща кореспонденция

Управлението на непрекъснатия поток от входяща и изходяща кореспонденция на хартия или имейл е все по-голямо предизвикателство за организациите. Ръчното обработване отнема много време и предполага човешки грешки. Решението за дигитално управление на кореспонденцията, базирано на M-Files, включва сканиране, класифициране и автоматично изграждане на цифров архив. Разполагате с ефективен и гъвкав инструмент за проследимост и бързо търсене в цялата кореспонденция в организацията, като елиминирате и възможността за пропускане на срокове.

Ползи: 

  • Дигитален процес за управление на кореспонденцията
  • Дигитално разпределение на кореспонденцията
  • Лесно и бързо търсене и споделяне на документи
  • Сигурен дигитален архив
  • Автоматично известяване по имейл
  • Достъпност през мобилни устройства

 

M-FILES - Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция и деловодство.