0 0
0

Категории Категории

Цена
лв. лв.

Дигитален процес по одобрение и регистриане на разходи

Непланираните и неочаквани разходи са бреме за компаниите в днешните турбулентни времена. Дигиталният процес, базиран на M-Files позволява прозрачност и проследимост на необходимите разходи в различните отдели на организацията, като са зададени ясна последователност и нива на одобрение. Системата дава възможност за управление на приоритети при извършването на разходи и спазването на срокове, свързани с възникналите плащания.

Ползи: 

  • Прозрачност, която подпомага управлението, планирането и прогнозирането на бюджета
  • Ясни отговорности и нива на съгласуване и одобрение
  • Лесно и бързо проследяване на информация
  • Автоматично известяване за предстоящи срокове
  • Достъпност през мобилни устройства

 

M-Files - Дигитален процес по одобрение и регистриане на разходи