0 0
0

CS REMOTE CARE Konica Minolta - Решение за дистанционно сервизно наблюдение и мониторинг на печатен хардуер Konica Minolta.

№ CS REMOTE CARE Konica Minolta
Безплатна доставка в София над 100 лв.
направи запитванеили се свържете с нас на телефон
+ 359 (0) 2 988 79 00
Добави за сравнение Добави в любими
Информация
Сподели в

Пакетни оферти

Описание

CS REMOTE CARE Konica Minolta - ​​Интерактивен обмен на информация между вашите МФУ устройства и нашата система за управление на услугите, при необходимост от висококачествена поддръжка.CS Remote Care осигурява най-съвременна комуникация на машина-машина (M2M) между изходните устройства bizhub и обслужващият сервизен център на  Konica Minolta: Предлагат се изключителни нива на мониторинг на устройствата, при инсталиране на многофункционални устройства се използват двупосочни комуникационни канали за активно осъществяване на контакт с услугата на Konica Minolta, която на свой ред може да извлече актуална информация за състоянието от свързани устройства.CS REMOTE CARE Konica MinoltaЧрез отдалечената връзка е възможно да се задействат автоматизирани услуги, като доставка на консумативи и да се изпълняват задачи дистанционно, включително услуги като актуализации на фърмуера и настройки на устройството. Чрез отдалечен достъп до панел на МФУ могат да се предоставят отдалечено указания и инструкции на крайни потребители. Уеб порталът за управление включва графичен и лесен за ползване уеб интерфейс с информация за състоянието на устройството и секцията с репорти.Концепцията на CS Remote Care е гаранция на Konica Minolta за максимална достъпност на системата. Времето на престой на изходните устройства може да бъде сведено до минимум, да се повиши производителността и планираната рутинна поддръжка в съответствие с работните графици на потребителите.

Наблюдение - Защитена връзка, двупосочна комуникация, цялостно наблюдение, събиране на данни от сензори и по-нататъшния им анализ

Централизация - Ефективно прехвърляне на информация, без инсталация на място

Автоматизирани услуги - Директно отчитане на броячите на устройствата, автоматизирано поръчване на консумативи, без необходимост да се обаждате

Настройки на устройствата - Отдалечено настройване на сервизното меню, отдалечено актуализиране на фърмуера, дистанционна поддръжка.

Услугата за управляван печат изисква доверен партньор да поеме всички аспекти на управлението и поддръжката на вашия печатен хардуер. Дилекс ООД е гаранционен и следгаранционен  сервизен център на Konica Minolta за България, както и оторизиран търговски партньор. Вече почти 25 години фокус на дейността ни е доставката и поддръжката на печатен хардуер.

Ако проявявате интерес към условията на пълна сервизна поддръжка на печатен хардуер, свържете с нас.

Видео