0 0
0
Ново

YSoft SafeQ - цялостно решение за управление и оптимизация на печатната среда. Сканиране на документи, управление на печата и разходите за печат, сигурност на печата.

№ YSoft
Марка: Y SOFT - SAFE Q
Безплатна доставка в София над 100 лв.
направи запитванеили се свържете с нас на телефон
+ 359 (0) 2 988 79 00
Добави за сравнение Добави в любими
Информация
Сподели в

Пакетни оферти

Описание

 YSoft SafeQ е  интелигентно  и гъвкаво  цялостно решение за оптимизация, контрол, защита и ред на документите, печатната инфраструктура и потреблението на потребителите в една корпоративна печатна среда. YSoft SafeQ е решение, приложимо както в много големи организации, така и в малки печатни среди.

На практика чрез прилагането на YSoft SafeQ, Вие ще имате възможност:

  • Да намалите всички разходи свързани с печата в цялата компания, като същевременно всички служители трябва да имат възможност да печатат и копират по всяко време, на всеки принтер в организацията;
  • Да имате поглед кой, какво, кога, колко и къде е отпечатал като се гарантира, че само документи свързани с работата са отпечатани и се осигури пълна отчетност за разходите за печат по потребители и отдели. Ще притежавате пълен мониторинг на текущото състояние на печатната инфраструктура и потреблението на печата. Вие ще управлявате своята печатна среда.
  • Да осигурите сигурност при печат и копиране с цел премахване на неоторизиран достъп до поверителни документи и критична корпоративна информация;
  • Да свържете всички офиси и клонове на компанията, с цел печат на документ, където е необходимо;
  • Да се опростят документните работни процеси при сканиране и дигитализиране на документи в организацията;
  • Да ускорите цифровизацията в определени документни процеси и ежедневни дейности;
  • Да подобрите  цялостната ефективност, чрез увеличаване на автоматизацията на работните процес в организацията;
  • Не на последно място е и пълната защита на корпоративната информация в печатните потоци - ще защитите всеки един документ от неоторизиран достъп.

Прилагането на платформата  YSoft SafeQ във вашата печатна среда е процес от няколко стъпки:

  • Предварителен анализ на настоящото състояние на печатната среда -  На базата на събраната  информация се отчита настоящият разход за консумативи и хардуер за печат,  разход за поддръжка на печатния хардуер, функционалност на наличните принтери и копирни машини, път на печатните потоци  във всеки отдел и потребител;
  • Нашите YSoft SafeQ експерти ще изготвят предложение за оптимизация на текущото състояние чрез замяна на нефункционални, скъпи за поддръжка устройства за печат с модели, които ще спестяват време на служителите и средства на организацията. На базата на анализа на печатните потоци - ще предложим адекватни политики за печат за всеки отдел и всеки потребител, така че те да отговарят най - точно на специфичните потребности;
  • Инсталация и конфигуриране  на YSoft SafeQ в сървърната корпоративна среда и присъединяване на неободимия печатен хардуер. YSoft SafeQ има  модулна система и може да се конфигурира точно според нуждите на потребителите. Това позволява различните YSoft SafeQ модули да бъдат закупени и имплементирани самостоятелно или в комбинация, когато и както е необходимо.YSoft SafeQ  е достъпен, чрез централизиран интуитивен уеб-базиран административен интерфейс, който позволява да се персонализира според конкретните нужди и не изисква специално обучение. Потребителите се възползват от защитен печат (ПИН код, ID карта за достъп или потребителско име и парола), като заявките им за печат са на разположение по-всяко време от всяко устройство след оторизация.YSoft SafeQ предлага богата библиотека от опционални конектори за трети производители (вариант инсталация на място или в облака), като Box for Business, Google Drive и Microsoft OneDrive.

Ако проявявате интерс към възможностите на YSoft SafeQ, свържете се с нас за демострация на решението.

Характеристики

YSoft SafeQ Authentication - Идентификация:
  • Този модул осигурява удобно удостоверяване на потребителя от принтера, чрез потребителско име и парола, PIN код или ID карта, което надеждно защитава отпечатването
YSoft SafeQ Print Roaming - Принтиране от всяко устройство в мрежата.:
  • позволява на потребителите да изпращат своите заявки за печат към всеки принтер навсякъде в рамките на мрежата и да ги освобождават за печат.
YSoft SafeQ Reporting - Кой? Какво? Къде? Кога?:
  • се грижи за проследяването и отчитането на всички задачи за печат, предлагайки работещо решение за организации, които желаят да следят "кой/какво/къде/кога" извършва в цялата печатна среда.
YSoft SafeQ Rule-based Engine :
  • позволява на администратора да дефинира индивидуални правила за печат за отделните потребители, например ограничаване на цветния печат за някои потребители или задаване на задължителен двустранен печат.
YSoft SafeQ Credit and Billing:
  • е основен модул за образователни институции и проектно базирани среди, където разходите за печат, сканиране и копиране трябва да бъдат поискани обратно.
YSoft SafeQ Mobile Print - Мобилно принтиране:
  • позволява на потребителите да изпращат задачи за печат от своите мобилни устройства, чрез електронна поща или уебстраница, което повишава тяхната мобилност и ги освобождава от ограничението да отпечатват само от работното си място.
YSoft SafeQ Core Workflows:
  • осигурява функционалности за управление на сканирането, включително Scan-to-Home folder, Scan-to-Email, OneClick-Scan. А там, където стандартните функции не са достатъчни, потребителите могат да създават свои собствени, персонализирани скриптове за скани
YSoft SafeQ Advanced Workflows:
  • осигурява много допълнителни функции, включително OCR функционалност, позволяваща изчистване на изображението, отстраняване на празни страници, създаване на PDF с възможност за търсене, Microsoft Word и Microsoft Excel.

Видео