0 0
0

Категории Категории

Цена
лв. лв.
Марка

Дигитален офис

  • Превръщане на обема от хартиени документи в подреден и логичен цифров архив;
  • Интуитивно, интелигентно търсене в корпоративната информация;
  • Дигитално управление на договори и анекси;
  • Дигитално управление на входяща и изходяща поща;
  • Автоматизирана обработка на фактури и извличане на информация от тях;
  • Дигитално одобрение и регистриране на разходи;
  • Автоматизиране на процес за одобрение на отпуски и работа от вкъщи;
  • Дигитално управление на HR процеси - дигитално трудово досие
  • Управление на производствения риск;
  • Доклади за проекти;
  • Съответствие на качеството;
  • Сътрудничество в автоматизирани работни процеси.

 

За всички тези въпроси  - имаме работещо решение!

 

№ Dokument Navigator
Document Navigator, Ново
Document Navigator предлага интелигентно решение за дигитализация и управление на документи.Решението Document Navigator Ви позволява  извличане и...
В наличност

№ DISPATCHER PHOENIX
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/IZwviRoLG7I" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>, DISPATCHER PHOENIX Konica Minolta, Ново
DISPATCHER PHOENIX от  Konica Minolta е мощен и лесен за използване софтуерен инструмент  за повишаване на автоматизираността на працесите в...

№ CAPTURE OnTheGo
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/BbzHFA5qHuo" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>, Capture OnTheGo, Ново
CAPTURE OnTheGo  Konica Minolta  е решене, с което имате възможност да оптимизирате мобилността  и дигитализацията на информацията на колеги...
1 2