0 0
0

Категории Категории

Цена
лв. лв.
Марка

Дигитален офис

  • Превръщане на обема от хартиени документи в подреден и логичен цифров архив;
  • Интуитивно, интелигентно търсене в корпоративната информация;
  • Дигитално управление на договори и анекси;
  • Дигитално управление на входяща и изходяща поща;
  • Автоматизирана обработка на фактури и извличане на информация от тях;
  • Дигитално одобрение и регистриране на разходи;
  • Автоматизиране на процес за одобрение на отпуски и работа от вкъщи;
  • Дигитално управление на HR процеси - дигитално трудово досие
  • Управление на производствения риск;
  • Доклади за проекти;
  • Съответствие на качеството;
  • Сътрудничество в автоматизирани работни процеси.

 

За всички тези въпроси  - имаме работещо решение!