Дигитален офис
- Превръщане на обема от хартиени документи в подреден и логичен цифров архив;
- Интуитивно, интелигентно търсене в корпоративната информация;
- Дигитално управление на договори и анекси;
- Дигитално управление на входяща и изходяща поща;
- Автоматизирана обработка на фактури и извличане на информация от тях;
- Дигитално одобрение и регистриране на разходи;
- Автоматизиране на процес за одобрение на отпуски и работа от вкъщи;
- Дигитално управление на HR процеси - дигитално трудово досие
- Управление на производствения риск;
- Доклади за проекти;
- Съответствие на качеството;
- Сътрудничество в автоматизирани работни процеси.
За всички тези въпроси - имаме работещо решение!
Ricoh fi-7460 - Скоростен документен скенер за високи дневни натоварвания. Сканиране до А3 формат. Създаване на дигитален архив.
№: PA03710-B051
7 040,00 лв.
с ДДС
Ricoh fi-7480 - ADF скоростен документен скенер за високо дневно натоварване. Сканиране от А8 до А3 формат. Създаване на дигитален архив.
№: PA03710-B001
8 838,00 лв.
с ДДС
1
2