Дигитално управление на входяща и изходяща кореспонденция
Управлението на непрекъснатия поток от входяща и изходяща кореспонденция на хартия или имейл е все по-голямо предизвикателство за организациите. Ръчното обработване отнема много време и предполага човешки грешки. Решението за дигитално управление на кореспонденцията, базирано на M-Files, включва сканиране, класифициране и автоматично изграждане на цифров архив. Разполагате с ефективен и гъвкав инструмент за проследимост и бързо търсене в цялата кореспонденция в организацията, като елиминирате и възможността за пропускане на срокове.
Ползи:
- Дигитален процес за управление на кореспонденцията
- Дигитално разпределение на кореспонденцията
- Лесно и бързо търсене и споделяне на документи
- Сигурен дигитален архив
- Автоматично известяване по имейл
- Достъпност през мобилни устройства
M-FILES - Електронно регистриране и управление на входяща и изходяща кореспонденция и деловодство.