Дигитално управление на HR процеси - Електронно трудово досие
Управлението и обработването на документи на хартиен носител поставя все повече предизвикателства пред HR специалистите, тъй като физическите документи усложняват процесите и отнемат ценно време. Междувременно, надеждното управление на физически архив само по себе си е предизвикателство пред новите, много сериозни регулации на данните.
Всеки от основните HR процеси със системата M-Files: назначаване/напускане, управление на отсъствия, размяна на документи и т.н. може да бъде автоматизиран и ускорен с поддържането на електронно трудово досие. Решението значително улеснява процеса на подписване и размяна на документация между работодател и служител, независимо от времето и мястото.
Ползи:
- Намаляване на време и разходи за обработка на документи
- Минимизиране на риска от загуба на документи и злоупотреба с информация
- Повишаае на ефективността на HR отдела
- Лесно и бързо търсене и споделяне на документи
- Автоматично известяване по имейл
- Лесен и сигурен достъп (вкл. през мобилни устройства)
- Сигурен дигитален архив в рамките на компанията или в облака
- Интеграция със съществуваща ТРЗ система
- Възможност за управление и на други типове документи в организацията
Решението е в пълно съответствие с европейското и национално законодателство като КТ, ЗЕДЕП и Наредба за електронните трудови досиета.
M-Files - Електронно управление на HR процеси - електронно трудово досие