Дигитален процес по одобрение и регистриане на разходи
Непланираните и неочаквани разходи са бреме за компаниите в днешните турбулентни времена. Дигиталният процес, базиран на M-Files позволява прозрачност и проследимост на необходимите разходи в различните отдели на организацията, като са зададени ясна последователност и нива на одобрение. Системата дава възможност за управление на приоритети при извършването на разходи и спазването на срокове, свързани с възникналите плащания.
Ползи:
- Прозрачност, която подпомага управлението, планирането и прогнозирането на бюджета
- Ясни отговорности и нива на съгласуване и одобрение
- Лесно и бързо проследяване на информация
- Автоматично известяване за предстоящи срокове
- Достъпност през мобилни устройства
M-Files - Дигитален процес по одобрение и регистриане на разходи